Fly High Education Centre Menganjurkan Bengkel Jelajah PKSK/UKKM Siri 3

Fly High Education Centre menawarkan kelas tuisyen secara atas talian untuk anak-anak dari sekolah rendah hinggah ke menengah atas. Tenaga pengajar adalah  terdiri daripada guru guru Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) yang pakar dan cemerlang dalam biang masing masing. Berdasarkan pencapaian pelajar-pelajarnya yang terdahulu, ternyata Fly High Education Centre dapat membantu ramai pelajar mendapat markah yang tinggi dan lulus cemerlang dalam pelajaran.

Menghampiri dengan ujian PKSK/UKKM lebih kurang sebulan lagi, Fly High Education Centre menawarkan 2 bengkel pembelajaran yang dapat membantu anak-anak yang bakal menduduki peepriksaan Fly High Education Centre ini.

Jadi ibubapa boleh pilih untuk anak  mereka samada menyertai Bengkel bersemuka Jelajah PKSK UKKM Siri 3 (Special Edition) ataupun menyertai kedua-dua bengkel iaitu Kombo Jelajah Siri 3 UKM Bangi & Jelajah Siri 3 (Special Edition) Shah Alam.

1) Bengkel bersemuka Jelajah PKSK/UKKM Siri 3 (Special Edition)
Bengkel bersemuka Jelajah PKSK/UKKM Siri 3 bakal diadakan pada 31 Ogos dan 1 September 2024. Siri bengkel edisi istimewa ini merupakan anjuran Fly High Education Centre yang merupakan pusat tuisyen online terbaik di Malaysia.


Dato Dr Sheikh Muszaphar turut akan membuat penampilan istimewa di Bengkel bersemuka Jelajah PKSK UKKM Siri 3 (Edisi Istimewa). Pastinya dengan kehadiran figura yang cukup dikenali sebagai angkasawan negara yang pertama ini dapat menyuntik semangat para peserta bengkel yang mana mereka juga boleh berjaya jika berusaha.

Selain daripada tips dan teknik menjawab soalan. Bengkel ini turut memfokuskan soalan popular peperiksaan PKSK/UKKM. Ini sangat membantu dan memberi keyakinan kepada para pelajar untuk merek amenjawab soalan peperiksaan ini nanti.

Bengkel bersemuka Jelajah PKSK UKKM Siri 3 ini akan dikendalikan oleh 6 barisan guru penganalisis yang cukup berpengalaman dalam peperiksaan PKSK/UKKM.

Secara ringkas pengisian bengkel difokuskan kepada 3 segmen iaitu:-
  • Teknik Menjawab Soalan Peperiksaan
  • Teras PBD dan DKSP
  • Penekanan Kepada Kombo 8 Komponen
Bengkel berlansung selama 2 hari iaitu pada 31 Ogos dan juga 1 September 2024 yang bermula dari jam 8 pagi sehingga 5.30 petang. Lokasi bengkel akan diadakan di Shah Alam. Yuran dikenakan adalam RM350, namun bagi mereka yang mendaftar awal ada diskaun diberikan iaitu sebantyak RM30 jadi jumlah yuran yang dikenakan hanyalah RM320.
 
Setiap peserta bengkel akan diberikan modul belajar. Begitu juga makan dan minum disediakan 3 kali untuk setiap hari bengkel.

Untuk pertanyaan Bengkel bersemuka Jelajah PKSK UKKM Siri 3 boleh hubungi nombor talian di bawah:-

Wasap.my/60199202004
Wasap.my/60105433732
Wasap.my/60192808418
Wasap.my/60126877488


2) Kombo Jelajah Siri 3 UKM Bangi & Jelajah Siri 3 Special Edition Shah Alam
Anak-anak juga boleh menyertai 2 siri bengkel yang dianjurkan oleh  Fly High Education Centre iaitu  Jelajah Siri 3 UKM Bangi dan Bengkel bersemuka Jelajah PKSK UKKM Siri 3 Shah Alan. Daftar untuk kedua kombo ini dan berpeluang mendapat keistimewaan seperti berikut:-
  • Peluang menyertai cabutan bertuah yang menawarkan pencetak dan juga chromebook  (10 pemenang)
  • Kelas PERCUMA
  • PERCUMA Rakaman Taktik Peperiksaan PKSK/UKK ibubapa
  • Tips dan rahsia-rahsia yang belum dibongkarkan sebelum ini
Para peserta bengkel dapat bertemu dengan Dato Dr Sheikh Muszaphar, anak Ustazah Asma Harun dan 3 cucu Dato Jalaludin Hasan


Apa perbezaan antaa siri jelajah di Bangi dan Shah Alam ialah segmen pengisiannya. 

Untuk pengisian di Shah Alam meliputi;

- Tips & Teknik Rahsia 4
- Soalan popular & berfokus 4
- Soalan ramalan matematik & artikulasi 4

Manakala pengisian di UKM Bangi adalah;

- Soalan popular & berfokus 3
- Tips dan teknik rahsia 3
- Soalan ramalan matematik & artikulasi 3

Modul pembelajaran akan disediakan. Apa yang penting peserta perlu bersiap sedia dan bersemangat menghadiri bengkel.

Sekiranya berminat untuk menghantar  anak ke bengkel ini, bolehlah hubungi di nombor berikut:-

Wasap.my/60105433732
Wasap.my/60199202004
Wasap.my/60192808418
Wasap.my/60126877488

Website : https://www.flyhigh.my/
FB : https://www.facebook.com/flyhigheducentre
IG : https://www.instagram.com/flyhigheducationcentre
Tt: https://www.tiktok.com/@flyhigheducationcentre

P/S: Jom sama-sama kita bantu anak-anak kita yang mempunyai cita-cita untuk melanjutkan pelajaran mereka di Sekolah Berasrama Penuh (SBP) dan Maktab Rendah Sains MARA (MRSM).


Fly High Education Centre Menganjurkan Bengkel Jelajah PKSK/UKKM Siri 3 Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on August 15, 2024 Rating: 5

3 comments:

  1. I want to stand in the field for the betterment of student education and build a personal education college in Pakistan, in which the problems of students are removed. There are many opportunities to learn and grow through professional logo designers post-personal education colleges with experienced professionals. Helps polish the essay as a foundation. And I also love writing articles about the personal college I'm building.

    ReplyDelete
  2. Memang menarik bengkel ni, jom daftar! Kak Nina nak daftar untuk Eilhan nanti

    ReplyDelete
  3. Ami dah daftar untuk Zahra, moga dia ambil peluang ni sebaiknya untuk score exam nanti

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.