guardian Semarakkan Hari Kebangsaan dengan Kempen #LoveforLocal

Pada Hari Kebangsaanini, guardian menyemarakkan sambutan kemerdekaan dengan kempen #LoveForLocal, yang menampilkan jenama kecantikan terbaik Malaysia. Sebagais ebahagian daripada inisiatif ini, guardian mengangkat 30 jenama tempatan terbaik, demi memudahkan rakyat Malaysia untuk meneroka, menemui, justeru menyokong produk kecantikan tempatan.


Dengan memberi tumpuan kepada jenama-jenama ini, guardian bukan sahaja meraikan kepelbagaian dan kreativiti usahawan Malaysia tetapi turut menggalakkan hubungan yang lebih kukuh dengan kekayaan warisan budaya yang diwakili oleh produk-produk ini.

Sama ada anda ingin mencuba sesuatu yang baru atau menunjukkan sokongan terhadap bakat tempatan, kempen #LoveforLocal guardian menyediakan peluangyang sempurna untuk berbuat demikian di samping menghargai semangat perpaduan dan berbangga dengan tawaran unik negara kita.

Anna Ng, Pengarah Pemasaran di guardian Malaysia, berkata, “Kami teruja untuk menyokong selebihnya jenama kecantikan tempatan ini dengan menarik pelanggan baru melalui peningkatan rangkaian pengedaran dan keterlihatan mereka di lebih 600 storserta platform dalam talian kami. Ini akan membantu mereka mencapai tahap yang lebih tinggi dan menjadikan produk kecantikan tempatan berkualiti lebih mudah diakses daripada sebelumnya.”


Perintis kecantikan tempatan telah pun menyaksikan manfaatnya.

Adibah Mazlan, pengasas The Raw, berkongsi, “Kerjasama dengan guardian telah banyak memperluaskan rangkaian kami, membolehkan kami mempamerkan produk penjagaan kulit bertaraf farmaseutikal kepada khalayak yang lebih luas.”

Chryseis Tan, pengasas Lumi, menambah, “Di Lumi, kami berpegang kepada prinsip kecantikan berseri, tanpa kekejaman untuk semua orang. Sokonganguardian bermakna penyelesaian penjagaan kulit botanikami kini tersedia di seluruh negara, membantu lebihramai rakyat Malaysia mencapai kejelitaan mereka.”

Sarah Shah Nor, pengasas Cuura, turut teruja: “Terimakasih kepada guardian, penjagaan kulit semulajadi dan diperakui halal Cuura kini boleh dinikmati oleh lebihramai pelanggan, menyediakan penyelesaian lembutnamun berkesan untuk kulit sensitif.”

Sue Aini, pengasas Mango Flamingo, menegaskan, “Matlamat kami adalah untuk membantu rakyat Malaysia mencapai kulit yang muda dan yakin. Sokongan guardian menjadikan produk berkualiti kami lebih mudah diakses oleh segenap lapisan pengguna.”

Keempat-empat jenama luar biasa ini akan mempamerkan produk terbaik mereka di acara guardian #IYKYK Beauty Atrium, yang diadakan dari 27 Ogos hingga 1 September di Blue Atrium, Sunway Pyramid.

Acara ini memuatkan aktiviti mesra keluarga, diskaun menarik, dan pertandingan tarian yang menggabungkan K-pop dan gaya Malaysia pada 31 Ogos, jam 12 tengahhari.




Nikmati diskaun sehingga 20% untuk semua produk kecantikan #LoveforLocal dan diskaun sehingga 50%untuk barangan penjagaan kulit dan penjagaan diri sepanjang kempen berlangsung. Selain itu, dapatkanmask kecantikan percuma dengan setiap pembelian dua produk, dan nikmati tawaran yang sama untuk aksesori kecantikan selagi stok masih ada.

“Manfaatkan kempen Hari Kebangsaan #LoveforLocal untuk tawaran terbaik dan temui jenama kecantikan terbaik Malaysia di stor kami, dalam talian, atau di acara atrium kami,” jelas Anna mengakhiri.
guardian Semarakkan Hari Kebangsaan dengan Kempen #LoveforLocal Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on August 25, 2024 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.