Kempen #Kasijadi Bersempena Ulangtahun J&T Express Malaysia Yang Ke-6

Kempen #Kasijadi Bersempena Ulangtahun J&T Express Malaysia Yang Ke-6 - Tahniah J&T Express Malaysia diatas kecemerlangan selama 6 tahun sebagai perkhidmatan logistik global terkemuka negara, 


Bersempena dengan ulang tahun yang ke-6 J&T Express Malaysia telah menganjurkan acara bazar besar-besaran di Piazza, Pavilion Bukit Jalil. 

Acara ini merupakan sebahagian daripada kempen #KasiJadi J&T Express yang juga telah dirasmikan oleh Yang Berhormat Tuan Ahmad Fahmi Mohamed Fadzil, Menteri Komunikasi. Bazaar yang dianjurkan merupakan satu kejayaan yang cukup memberangsangkan ketana dapat menarik lebih 10,000 pengunjung yang datang. Sekaligus menjadikan ianya satu platform yang cukup meriah untuk vendor, usahawan dan orang ramai.


Acara yang berlangsung selama dua hari ini dipenuhi dengan pelbagai aktiviti, persembahan secara langsung dan peluang melihat sendiri peristiwa penting dalam perjalanan J&T Express dalam industri e-dagang dan logistik. 


En. Vincent Low, Naib Presiden J&T Express Malaysia, menyatakan bahawa acara ini adalah cukup istimewa, Satu dedikasi jeoada masyarakat dengan mempamerkan pertumbuhan, dedikasi dan komitmen yang tidak berbelah bagi mereka kepada masyarakat sempena ulang tahun ke-6 mereka. 
#KasiJadi melambangkan peluang yang diwujudkan melalui J&T Express Malaysia, menyediakan platform untuk vendor dan pemain logistik untuk mendapatkan pendedahan jenama dan memaksimumkan segmen pasaran mereka,
kata Encik Vincent pada majlis itu.


Di J&T Express, kami menghargai akar umbi kami dan kekal komited untuk menghubungkan dunia dengan lancar melalui pendekatan berpusatkan pelanggan kami dan dedikasi kepada kecekapan. Meraikan tahun ke-6 kami dengan kempen #KasiJadi, bermula dengan bazar ini, mempunyai makna yang istimewa untuk kami. Pencapaian ini tidak akan dapat dicapai tanpa sokongan tidak berbelah bahagi daripada rakan perniagaan kami, kepercayaan pelanggan kami, dan kerja keras serta dedikasi pasukan J&T Express.

Berpegang kepada falsafah perkhidmatan mereka iaitu "Pantas, Boleh Dipercayai, Inovatif," J&T Express Malaysia terus menyediakan penyelesaian logistik yang komprehensif kepada pelanggannya, mencapai kejayaan yang luar biasa di peringkat tempatan dan antarabangsa. 
Pada 2022, syarikat inintelah melabur RM 600 juta dalam membina pusat logistik baharu di Bandar Rimbayu, dan secara rasmi disenaraikan di Papan Utama Bursa Saham Hong Kong pada Oktober 2023. 

Baru-baru ini, J&T Express Malaysia juga telah bekerjasama dengan UOB Malaysia dan Fass Payment Solutions ( Fasspay) untuk menawarkan penyelesaian pembayaran tanpa sentuh untuk pelanggan - membawa kemudahan selanjutnya di seluruh negara.

Komitmen kami terhadap ketepatan masa terbukti dengan mencapai kadar 97% dalam petunjuk ketepatan masa kami. Berkembang secara berterusan, kapasiti operasi harian kami pada tahun 2024 telah meningkat sebanyak 103.16% tahun ke tahun, mencerminkan dedikasi kami untuk memenuhi keperluan pelanggan kami yang berkembang dengan keupayaan dan kebolehpercayaan yang dipertingkatkan. Ketika kami memasuki suku kewangan ketiga tahun ini, kami menyasarkan untuk melepasi rekod ini, membolehkan kami mengekalkan komitmen kami dan meningkatkan lagi perkhidmatan kami dengan memperkenalkan penyelesaian penyampaian baharu dan menambah baik infrastruktur digital kami.


Encik Vincent menegaskan bahawa J&T Express Malaysia kekal komited terhadap pertumbuhan dan pengembangan, sentiasa menyesuaikan diri dengan industri yang sentiasa berkembang. Melalui inisiatif seperti #KasiJadi, J&T Express akan terus menyokong masyarakat sebagai pemain terkemuka dalam industri dan penyokong tegar keusahawanan.

J&T Express Malaysia beroperasi dengan kecekapan dan skala yang luar biasa. Dengan rangkaian meluas yang terdiri daripada lebih 600 cawangan yang terletak di kedudukan strategik di seluruh Malaysia, disokong oleh lebih daripada 10 mesin ‘sorting’ automatik termaju dan lebih 3,000 kenderaan, kami memastikan perkhidmatan yang cepat dan boleh dipercayai untuk memenuhi permintaan pasaran.

Untuk maklumat lanjut mengenai J&T Express Malaysia dan kempen #KasiJadi, sila layari https://jtexpress.my/, Facebook dan Instagram (@jtexpressmy).
Kempen #Kasijadi Bersempena Ulangtahun J&T Express Malaysia Yang Ke-6 Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on August 04, 2024 Rating: 5

6 comments:

  1. Diam tak diam dah 6 tahun ya! Tahniah J&T!!

    ReplyDelete
  2. Wahhh Happy 6th Anniversary J&T. Terus menjaga parcel rakyat Malaysia dengan baik sampai bila-bila okay! Trusted courier service J&T ni. Kasi jadi!

    ReplyDelete
  3. Wah, 6 tahun dah berlalu, dan J&T tetap jadi pilihan utama kita semua! Happy 6th Anniversary, J&T! Teruskan jaga parcel rakyat Malaysia dengan penuh dedikasi, macam korang selalu buat. Korang memang courier service paling trusted—tak pernah mengecewakan. Kasi jadi, sampai bila-bila okay! Rakyat Malaysia percaya kat korang, teruskan usaha!

    ReplyDelete
  4. Ohh yes I was there too with my little niece to enjoy the exciting bazaar, so much to see & shopping fun gained. Happy 6th anniversary to J&T :) cheers SiennyLovesDrawing

    ReplyDelete
  5. Happy Anniversary J&T Express. Keep up the good work. Wish you all the best for the future.

    ReplyDelete
  6. Happy Anniversary to J&T, love their anniversary bazaar so meriah kan

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.