Philips All-In-One Siri 8500 Diperkenalkan di KLFW 2024 | Kolaborasi Bersama Syomirizwa Gupta x Shikha Grover

Philips All-In-One Siri 8500 Diperkenalkan di KLFW 2024 | Kolaborasi Bersama Syomirizwa Gupta x Shikha Grover -Philips adalah antara jenama peralatan domestik yang cukup dikenali di seluruh dunia. Terkini Philips telah mengumumkan pelancaran siri Philips' All-in-One sterika. Penyelesaian menggosok pakaian revolusioner ini menggabungkan stim dan sterika dengan pengendalian yang cukup mudah dan prestasi yang hebat.

Style is a unique journey for everyone. Penyelesaian penyeterikaan All-in-One Philips mengubah cara pengguna kami mengekspresikan gaya mereka, menawarkan pendekatan moden untuk menyeterika. Ia menampilkan teknologi pemanasan dwi yang menyediakan kuasa wap yang dipertingkatkan untuk menghilangkan kedutan daripada mana-mana fabrik yang boleh diseterika.. Papan berbilang sudut dan reka bentuk besi ergonomik memberikan pengendalian dan fleksibiliti yang mudah supaya pengguna dapat melihat yang terbaik dengan mudah.
 Encik Alvin Koh, Consumer Marketing Lead for Singapore, Malaysia & Emerging Markets, Philips.


Siri Sterika All-in-One Philips membuat penampilan pertamanya di Kuala Lumpur Fashion Week (KLFW) 2024 sebagai rakan kolaborasi bersama dalam penjagaan pakaian rasmi acara fesyen yang dijalankan., Dan jenama ini telah memperkenalkan siri Philips All-In-One Siri 8500 serba baharu. 

Teknologi terkini Philips All-In-One Siri 8500 telah menggegarkan suasana fesyen dengan koloborasi bersama pereka tersohor Syomirizwa Gupta x Shikha Grover - The Secret Garden Bespoke Collection Spring/Summer 2025/26 yang berinovasi, kreatf dan punyai gaya peribadi yang unik.




Koleksi ini merupakan kerjasama seni, cinta dan persahabatan yang indah dengan Shikha Grover dari kimkara Design – terkenal dengan seni lukisan asli yang boleh digayakan di seluruh dunia. Kerjasama ini, sekaligus merapatkan hubungan Malaysia dan India. Hasil rekaan Syomir yang cukup menakjubkan ini menggunakan palet warna yang cukup anggun, dengan kesenian buatan tangan Shikha  lukisan tekstil dan teknik celup yang diilhamkan dari India.

Siri Philips All-in-One 8500 baharu membantu saya menyediakan koleksi  dengan mudah. Inovasi produk yang serba boleh dan mudah digunakan dengan teknologi pemanasan dwi membolehkan saya menyeterika apa sahaja dan cara bagaimanapun yang saya suka. Koleksi ini boleh didapati dalam linen kapas, tulle, taffeta, satin berat, sutera dan sifon. Teknologi OptimalTEMP menjamin tiada kesan terbakar pada semua fabrik yang boleh diseterika, kerana koleksi ini mempunyai 70% hiasan yang menggabungkan manik, labuci, zardozi dan sulaman
tambah Syomir Izwa mengenai koleksi terbarunya.

Beliau juga menerangkan kuasa wap ini boleh membunuh 99% bakteria, dan pemanasan sangat pantas iaitu 90 saat . Dengan fleksibiliti inovatif produk, termasuk papan berbilang sudut yang boleh berputar ke mana-mana sahaja kedudukan membolehkan anda menggosok pakaian dengan selesa.

Ciri Philips All-In-One 8500 
Antara Ciri Menarik Siri Philips 8500 seperti:-
1. Teknologi Pemanasan Dwi: Ciri inovatif ini menggabungkan stim dan menyeterika untuk memastikan prestasi yang terbaika. Penembusan wap yang kuat mengatasi prestasi seterika wap tradisional dengan menghilangkan lipatan pada pakaian anda dengan berkesan, memastikan pakaian anda kelihatan cantik, tidak berkedut.
2. Tiada terbakar, jangan risau: Siri Philips All-in-One 8500 menampilkan teknologi OptimalTEMP, yang memastikan tiada kesan terbakar pada mana-mana fabrik yang boleh diseterika. Oleh itu, anda dengan yakin boleh menyeterika segala-galanya daripada seluar jeans hingga sutera tanpa rasa bimbang.
3. Versatil: Penyelesaian ini sesuai untuk menghilangkan kedutan pada pakaian, ia adalah alat serba boleh dengan tangki air boleh tanggal dengan mudah.
4. Pengendalian Mudah: Reka bentuk yang ergonomik, kompak dan kawalan mesra pengguna menjadikannya mudah untuk digunakan. Ia mudah untuk keperluan menyeterika dengan adanya roda bersepadu membolehkan anda mengalihkan sterika wap ini ke mana sahaja yang anda mahu.

Siri Philips All-in-One 8500 tersedia secara eksklusif di Amway Malaysia. Siri Philips All-in-One 6000 dijual pada harga RM1,199 dan boleh didapati di seluruh negara mulai Ogos dan seterusnya. 

Untuk info terkini boleh layari https://www.philips.com.my/, Facebook di @philipshomeliving, Instagram di @philipshomelivingmy dan Tik-tok di @philipshomeliving_my.
Philips All-In-One Siri 8500 Diperkenalkan di KLFW 2024 | Kolaborasi Bersama Syomirizwa Gupta x Shikha Grover Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on August 01, 2024 Rating: 5

1 comment:

  1. Seterika dan fesyen ni ibarat best friend. Love hate relationship. Sebab kalau zaman dulu punya seterika boleh buat gaduh tau kak. Berlunang baju. Sekarang Philips OptimalTEMP dah ada. Best friend dengan seterika. Hahaha.

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.