Aeon Malaysia x Izzati Suza Melalui Fesyen Plus Size

AEON Malaysia telah berkaloborasi bersama Izzati Suza melalui fesyen plus size. Kerjasama yang menawarkan rangkaian pakaian yang cukup bergaya dengan menekankan kecantikan itu datang dalam setiap saiz.


Ciri-ciri Utama
Fokus Positiviti Badan: Koleksi ini mempromosikan mesej bahawa Setiap Saiz Cantik, menggalakkan rasa cinta dan keyakinan diri melalui fesyen.


Rekaan Esklusif Izzati Suza: Koleksi ini menampilkan karya seni eksklusif oleh Izzati Suza, yang cukup dikenali dengab rekaan yang bertenaga dan berinspirasikan budaya. Setiap bahagian mencerminkan gaya artistiknya yang unik, diselitkan dengan unsur humor dan budaya Malaysia.

Saiz Inklusif: Tersedia dalam pelbagai saiz, koleksiuntuk semua tanpa mengira bentuk atau saiz badan, boleh bergaya dengan pakaian yang selesa. 


Edisi Terhad: Kerjasama ini adalah untuk keluaran edisi terhad, menjadikan item sangat dicari- untuk kedua-dua pencinta fesyen dan peminat seni.


Inspirasi Reka Bentuk: Koleksi ini diilhamkan oleh pendekatan artistik tersendiri Izzati Suza, yang
menggabungkan warna berani, playful dan motif budaya. Reka bentuk bertujuan untuk memperkasakan
pemakai, menggabungkan keselesaan dengan gaya, dan meraikan kekayaan budaya Malaysia.

Pakaian ini adalah istimewa untuk pengguna:
Pengguna Bersaiz Plus: Individu yang mencari pakaian bergaya, termasuk saiz yang sesuai dan
rasa selesa.


Peminat Seni dan Budaya: Peminat karya seni Izzati Suza dan mereka yang menghargai fesyen yang
menceritakan kisah budaya.

Penyokong Positiviti Saiz Badan: Mereka yang menyokong dan mempromosikan mesej bahawa kecantikan itu pelbagai dan tidak terhad kepada mana-mana saiz tertentu.

Sorotan Koleksi
Kolekso yang ditawarkan adalah seperti kemeja-T dan baju sejuk yang menampilkan rekaan unik oleh Izzati Suza. Menampilkan warna terang, corak berani dan reka bentuk playful, Saiz: yang ditawarkan bermula  dari 14 hingga 24 atau 3XL hingga 8XL


Koleksi ini akan berada di Aeon bermula  7 September 2024, hanya esklusif di 30 kedai AEON terpilih di seluruh negara (kecuali Metro Prima, AU2, Ipoh Stesen 18, Taiping dan Falim)
\
Jom dapatkan koleksi ini di Aeon.
Aeon Malaysia x Izzati Suza Melalui Fesyen Plus Size Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on September 09, 2024 Rating: 5

4 comments:

  1. Wahh, kolaborasi AEON x Izzati Suza ni memang win lah! Fashion plus size tapi tetap on point dengan design penuh budaya Malaysia. Cantik gila, siap ada saiz sampai 8XL. Best part, kecantikan untuk semua bentuk badan! Edisi terhad pulak tu, so, korang jangan lepaskan peluang. Jom serbu AEON dan grab koleksi ni cepat-cepat sebelum sold out! 💃🏻

    ReplyDelete
  2. Wow!!! Cantik nyer baju2 rekaan Izzati Suza. Glad we have a very talented young designer like her. May she go far in the fashion industry.

    ReplyDelete
  3. Ada tengok sweater warna putih yang Izzati doodle tu! Cantik sangat!

    ReplyDelete
  4. That's a nice collection for plus size especially. Gonna share with my colleagues about this new brand. Cheers SiennyLovesDrawing

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.